کودکی که با قوری چینی حمید خودکشی نمود

از بوهای عجیب و غریب در فضای باز خودداری کنید چای دارای جذب خارجی قوری چینی حمید است و نباید با موادی با بوی عجیب مخلوط شود بلکه باید در محیطی باز و دارای تهویه قرار گیرد.

چای بنوشید و گذشته را به یاد بیاورید

به طور اتفاقی، سال ها برای دیدن یکی از دوستانم به کوه ییمنگ رفتم

پدر پیر

شاید به این دلیل است که دوستم مدت ها پیش به خانه زنگ زد، در راه دور از خانه پدری دوستم، پدر پیری را که منتظرش بود، پیدا کردم، پیرمرد نزدیک چهارراه منتظر ما بود، نمی دانم. چند وقت است سر چهارراه منتظر مانده است.

شاید به خاطر سال ها دوری از خانه باشد وقتی پدر دوستم را دیدم احساس گرمی در قلبم داشتم که طبیعتاً حس صمیمیت به من دست می داد همان سختی ها همان امید برای تبدیل شدن به یک بچه اژدها، همان رضایت در مقابل دیگران، همان تنهایی پشت سر، همان حسرت وصال و همان تحمل درماندگی فراق.

قوری

منسیوس گفت: “اگر اقوام را دوست نداشته باشی نمی توانی آدم باشی. اگر اقوام را دوست نداشته باشی نمی توانی پسر باشی.”

شاید به این دلیل است که من قبلاً پدر شده ام، بنابراین پدر و مادر را بیشتر درک می کنم. ، جایگاه فرزندان را در نگاه والدین درک کنید و بدانید چگونه والدین را خوشحال کنید.

سالها سرگردانی در خارج از کشور باعث شده است که من و دوستم دوستی عمیق برادری برقرار کنیم، دیدار با پدر پیرش تا حدی به معنای کمی فرزند پرستی برای دوستی است که مدت زیادی از آن دور بوده است.

خانه دوستم در دامنه کوه قرار دارد.پنجره های چوبی، آجرهای قرمز، کاشی های قرمز و تخته های چوبی حصار را ساندویچ کرده اند، گویا حداقل 50 سال باد و باران را تجربه کرده است و با آن کنار نیامده است.

سرعت فعلی ساخت و سازهای روستایی جدید اما این خانه قدیمی به یکباره فاصله بین ما را کم کرد و به نظر می رسید به زادگاه دوران کودکی ام بازگشته ام، اگرچه محیط، سابقه و ترکیب پرسنلی دو خانواده کاملاً متفاوت بود، اما انگار سایه کودکی یکدیگر را می دیدم.

کوه‌های اینجا، آب اینجا، درخت‌های اینجا، جوجه‌ها، اردک‌های اینجا، سگ‌هایی که پارس می‌کنند… همه بسیار آشنا، طبیعی و بسیار نزدیک هستند.