چیپس میوه بسته بندی شده سمی باعث مرگ بازیگر رتبه اول در سال 2000

اختصارات مشروط چیپس میوه بسته بندی شده محتوای غیر پروتئینی (g/100g)، چغندر A- محتوای ویتامین A در معادل های رتینول (mg/100g)، چغندر E- محتوای ویتامین E در معادل های توکوفرول (mg/100g)، PP- معادل نیاسین (mg/ 100 گرم) 100 گرم)

محتوای ویتامین PP، محتوای کلسیم (mg/100g)، محتوای K- پتاسیم (mg/100g)، mg- محتوای منیزیم (mg/100g)، محتوای فسفر خون (mg/100g)، آهن محتوای آهن (μg/100g)، کیلو کالری- محتوای کالری محصول در هر 100 گرم.

سالم ترین میوه های خشک کدامند؟ نتیجه گیری جدول:
بی شک مفیدترین میوه های خشک است. زردآلو خشک! اگر زردآلو را با زردآلو خشک کرد. حاوی سطوح بالایی از ویتامین A و ویتامین E به شکل کاروتنوئید است. 100 گرم زردآلو خشک حاوی نیمی از دوز روزانه پتاسیم و مقدار زیادی منیزیم و آهن است. علاوه بر این، زردآلو خشک از نظر محتوای پروتئین نسبت به سایر میوه های خشک برتری دارد.
میوه خشک مفید بعدی در رتبه دوم قرار دارد. آلو و به دنبال آن کشمش. از نظر فواید برای انسان، آنها تقریباً یکسان هستند. تنها تفاوت این است که آلو دارای ویتامین E و منیزیم بیشتری است، در حالی که کشمش فسفر بیشتری دارد. آلو و کشمش سرشار از پتاسیم و آهن هستند.

چیپس
از نظر فواید برای انسان دو میوه خشک انجیر و خرما در رتبه آخر قرار دارند. انجیر از نظر میزان پتاسیم و کلسیم کمی نسبت به خرما برتری دارد و خرما آهن بیشتری دارد.
فواید و مضرات احتمالی میوه های خشک
زردآلو خشک طلایی، کشمش خوش طعم، خرماهای ظریف و آلوی معطر و لطیف، خوراکی‌های شیرین عالی برای چای و راهی سریع برای رفع گرسنگی هستند. اما آیا همه چیز را در مورد خواص میوه های خشک می دانیم؟ چه کاربردهایی دارند و آیا می توان این دسرهای طبیعی را بدون محدودیت خورد؟

در مورد میوه خشک سه دیدگاه افراطی وجود دارد. اول: میوه خشک تنها یکی از گزینه های شیرینی است و هیچ تفاوتی بین خوردن آن با چای (زردآلو خشک یا کارامل) وجود ندارد. ثانیا، میوه های خشک یک محصول کاملا سالم هستند، بنابراین هیچ محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد. نکته سوم:

بهتر است میوه های خشک را کاملا کنار بگذارید و فقط توت ها و میوه های تازه مصرف کنید. این نظرات افراطی تلقی می شوند و واقعیت را منعکس نمی کنند. بنابراین، بیایید هنگام استفاده از هدیه شیرین خشک شده طبیعت، تمام تفاوت های ظریف ممکن را تجزیه و تحلیل کنیم.