چسب کاغذ صحافی باعث مرگ کودکی شد

بعد از میلاد یونانیان و رومی ها سهم زیادی در توسعه چسب کاغذ صحافی ها داشتند. روکش چوب و خیاطی توسعه یافت، تولید چسب های حیوانی و ماهی تصفیه شد، و سایر مواد مورد استفاده قرار گرفت.

خمیرهای مبتنی بر تخم مرغ برای چسباندن برگ‌های طلا با ترکیبات طبیعی مختلف مانند خون، استخوان، پوست، شیر، پنیر، سبزیجات و غلات استفاده می‌شد.

یونانی ها استفاده از آهک را به عنوان ملات آغاز کردند در حالی که رومی ها با مخلوط کردن آهک با خاکستر آتشفشانی و شن، توسعه ملات را بیشتر کردند.

این ماده که به سیمان پوزولانی معروف است در ساخت کولوسئوم رومی و پانتئون استفاده شد. [12]رومی ها همچنین اولین افرادی بودند که از قیر و موم زنبور عسل به عنوان درزگیر و درزگیر بین تخته های چوبی قایق ها و کشتی های خود استفاده کردند.

تهیه چسب کازئین

در اروپا، چسب تا دوره 1500-1700 پس از میلاد از بین رفت. در این زمان، سازندگان کابینت و مبلمان مشهور جهان مانند توماس چیپندیل و دانکن فیف شروع به استفاده از چسب برای نگه داشتن محصولات خود کردند.

در سال 1690، اولین کارخانه چسب تجاری در هلند تأسیس شد. این گیاه از پوست حیوانات چسب تولید می کرد. در سال 1750، اولین ثبت اختراع چسب بریتانیایی برای چسب ماهی صادر شد.

دهه‌های بعدی قرن بعد شاهد تولید چسب‌های کازئین در کارخانه‌های آلمان و سوئیس بودیم در سال 1876، اولین حق اختراع ایالات متحده (شماره 183024) برای برادران راس برای تولید چسب کازئین صادر شد.

اولین تمبرهای پستی ایالات متحده از چسب های مبتنی بر نشاسته استفاده می کردند که در سال 1847 منتشر شد .

لاستیک طبیعی برای اولین بار از سال 1830 به عنوان ماده برای چسب استفاده شد، که نقطه شروع چسب مدرن را مشخص کرد.

در سال 1862، یک حق ثبت اختراع بریتانیا (شماره 3288) برای آبکاری فلز با برنج با رسوب الکتریکی برای به دست آوردن پیوند قوی تر با لاستیک صادر شد.

توسعه خودرو و نیاز به پایه های شوک لاستیکی نیازمند پیوندهای قوی تر و بادوام لاستیک و فلز بود. این امر باعث ایجاد لاستیک چرخه ای شده که با اسیدهای قوی درمان شده است.

تا سال 1927، این فرآیند برای تولید سیمان های لاستیکی ترموپلاستیک مبتنی بر حلال برای اتصال فلز به لاستیک مورد استفاده قرار گرفت.