پودر ژلاتین خوراکی خانگی صنعتی

در استخوان حیوانات ماده ی مفیدی به نام ژلاتین وجود دارد، که این ماده سرشار از خاصیت و ارزش غذایی می باشد، که انسان ها این ماده را به صورت کاملا بهداشتی از استخوان حیوان استخراج می کنند، و در مواد خوراکی و مصارف دارویی از آن بهره می برند. پودر ژلاتین خوراکی از مواد خوراکی است، که در تهیه انواع دسرها، ژله ها، کیک ها، پاستیل و خوراکی های دیگری از آن استفاده می کنند.

ژلاتین ماده ی جامدی است که از لحاظ طعم و مزه هیچگونه مزه ای ندارد، و از لحاظ شکل ظاهری ترد و شکننده می باشد، همچنین ژلاتین دارای رنگ و بوی خاصی نیست، و هیچگونه قند و چربی در ساختار آن یافت نمی شود، ژلاتین از حجم بسیاری بالایی از پروتئین برخوردار است، و در دو حالت پودری و ورقه ای در بازار یافت می شود. قیمت ژلاتین بر اساس نوع آن، میزان خرید، برند، بسته بندی و کیفیت آن متغییر است.

بسیاری از افراد از ژلاتین برای بالابردن سطح ایمنی بدن، درمان زخم های دیابتی، افزایش سلامت مو و ناخن بهره می برند، همچنین بسیاری دیگر در تهیه انواع دسرهای خوشمزه از آن بهره می برند، و در کنار آماده سازی دسر، از خاصیت و مزایای آن نیز بهره می برند. در ژلاتین مواد معدنی مفیدی همچون پروتئین وجود دارد، که وجود این ماده باعث شده بسیاری از افراد برای تامین پروتئین بدن خود از ژلاتین استفاده کنند.

حقیقتا پودر ژلاتین یکی از مواد خوراکی است که در دراز مدت و با گذشت زمان رطوبت را به خود جذب کرده، و با این کار باعث به جود آمدن قارچ و انواع باکتری ها می شود، که مصرف آن نه تنها باعث افزایش سلامت نمی شود، بلکه باعث آسیب رساندن به بدن شما می شود، بنابراین یکی از نکاتی که در نظرگرفتن آن بسیار مهم و قابل توجه است، بسته بندی پودر ژلاتین خوراکی می باشد، که راه ورود رطوبت به داخل را کاملا مسدود نماید.

بسیاری از افراد برای تهیه انواع دسرهای خوشمزه و ژله های رنگی زیبا برای قوام بیشتر و جلوگیری از وا رفتن ژله و دسرهایشان از پودر ژلاتین استفاده می کنند. مزیت استفاده از پودر ژلاتین در تهیه ژله و دسرها این است، که علاوه بر این که قوام بخش بودن، رنگ نداشتن آن است، که در اثر ترکیب با مواد دیگر رنگ آن را تغییر نمی دهد، البته ژلاتین اندکی رنگ دسر یا ژله را مات تر می کند، که باعث زیبایی نیز می شود.

همانطور که اشاره کردیم ژلاتین علاوه بر موارد خوراکی و غذایی در زمینه های دیگری نیز کاربرد دارد‌. از ژلاتین صنعتی در زمینه های آرایشی، دارویی، ویتامین، کپسول های دارویی و غیره به عنوان یک ماده ژل کننده کاربرد دارد. در صنعت لوازم آرایشی از ژلاتین در تهیه انواع لوسیون، ماسک های صورت، شامپو، برق ناخن، برق لب، نرم کننده ی مو و غیره استفاده می کنند، چرا که غلظت این محصولات را افزایش می دهد.

کاربردهای ژلاتین صنعتی بسیار گسترده و وسیع می باشد، شاید برای شما هم جالب باشد، که بدانید از ژلاتین صنعتی در هنگام تولید چسب و همچنین کاغذ مخصوص اسکناس استفاده می کنند، همچنین ژلاتین صنعتی در هنر و صنایع دستی نیز کاربرد دارد، در تهیه انواع بوم های نقاشی، رنگ های نقاشی، مجسمه ها، پالت ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است که بدانید در تهیه انواع خوشبو کننده های هوا نیز از ژلاتین استفاده می شود.

پودر ژلاتین خوراکی خانگی صنعتی

فروش پودر ژلاتین

فروش پودر ژلاتین ژلاتین در دو شکل پودری و ورقه ای در بازار عرضه می شود، که خرید وفروش هر دو شکل آن در بازار رونق دارد، البته استفاده از ورق ژلاتین باعث شفاف تر شدن رنگ ژله و یا دسر می شود، که بسباری از افرادی که به شفاف شدن رنگ ژله و دسر علاقه مند هستند، از نوع ورقه ای آن استفاده می کنند، همچنین در تزیینات بسیاری از کیک های زیبا نیز از ژلاتین استفاده می شود.

احتمالا شما هم شنیده اید، که ژلاتین را چسب استخوان می خوانند، چرا که ژلاتین حاوی مقادیر بالایی از کلاژن می باشد، و کلاژن در سلامتی استخوان و مفاصل از اهمیت بالایی برخوردار است، همچنین ژلاتین باعث کاهش دردهای استخوان و کاهش التهاب مفاصل می باشد، که شما می تواند یکی از بهترین جایگزین های داروهای شیمیایی برای کاهش درد استخوان ها باشد.

ژلاتین ماده ای است، که در بسیاری از لوازم و خوراکی هایی که روزانه با آنها سروکار داریم استفاده می شود، از ژلاتین در تهیه انواع ژله های رنگارنگ، دسرهای زیبا که برای انواع مراسمات در نظر گرفته می شود، استفاده می کنند. همچنین در مصارف آرایشی، در ساخت محصولاتی که به جلوگیری و رفع چین و چروک صورت کمک می کند، بهره می برند.

آنچه که در هنگام خرید هر محصولی اهمیت دارد و بسیار مهم است، تنها خرید آن محصول نیست، بلکه کیفیت محصول خریداری شده است، که از اهمیت بالایی برخوردار است، خرید و فروش ژلاتین نیز از این قاعده مستثنی نیست، و بالا بودن کیفیت آن بسیار مهم است، چرا که اگر کیفیت ژلاتین بالا نباشد، پس از استفاده از آن نمی توان انتظار نتیجه مثبت و عالی از آن داشت و قطعا از کیفیت نهایی محصول می کاهد.

خرید پودر ژلاتین از مراکز، فروشگاه ها، بازرگانی ها و مراکز خرید و فروش ژلاتین در سطح شهر میسر است، اما آنچه که اهمیت دارد خریدی اقتصادی از مراکز قابل اعتماد است، که علاوه بر تضمین کیفیت کالا، قیمت به صرفه و اقتصادی نیز داشته باشد. ما بسیار خرسندیم که در طول سالیان دراز توانسته ایم رضایت خریداران پودر ژلاتین را کسب کنیم ، و محصول باکیفیت را با کمترین هزینه به فروش برسانیم.

مجموعه ما از افراد باتجربه و کاربلدی تشکیل شده است، که علاوه بر ارائه خدمات به صورت حضوری آماده ی ثبت سفارش های شما عزیزان به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشند، مزیت خرید اینتی علاوه بر غیر حضوری بودن، صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد شما و همچنین صرفه جویی در وقت شما می باشد، که شما می توانید از طریق پل های ارتباطی که میان ما و شما وجود دارد، و همچنین پر کردن فرم های مشاوره با خیال راحت خرید پودر ژلاتین را به ما بسپارید، تا درکمترین زمان ممکن باکیفیت ترین پودر ژلاتین را تحویل بگیرید.