پرواز اسباب بازی کلت بدون برق باعث ترس مردم شد!

اسباب بازی کلت معمولا به عنوان ابزاری برای کودکان و حیوانات خانگی در نظر گرفته می شوند، اما استفاده از آنها برای بزرگسالان و حیوانات وحشی غیر معمول نیست . برای مثال، در مورد دلفین‌هایی که از طریق حلقه‌های هوایی که با بازدم ایجاد می‌شوند ، بازی می‌کنند.

منشا اسباب بازی ها بسیار قدیمی است و قدمت آن به دوران ماقبل تاریخ می رسد. اما از ابتدا برای کودکان ساخته نشدند و گمان می‌رود که از آنجایی نشأت گرفته‌اند که ابزارهای مختلفی را که بزرگسالان در مناسک مذهبی و زندگی روزمره استفاده می‌کردند در اختیار کودکان قرار می‌دادند .

ابزارهای دیجیتالی مانند بازی‌های ویدیویی و روبات‌ها را نیز می‌توان در اسباب‌بازی‌ها گنجاند و همچنین اسباب‌بازی‌هایی وجود دارند که تنها هدفشان نمایش برای کلکسیونرها است.

اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها از خرابه‌های تمدن‌های باستانی حفاری شده‌اند که پیش از اختراع نوشتن است. یک گاری کوچک ، یک فلوت پرنده‌شکل و یک اسباب‌بازی میمونی که روی یک ریسمان کشیده می‌لغزد نیز در سایت تمدن سند پیدا شده است که قدمت آن بین 3000 تا 1500 قبل از میلاد است.

اسباب بازی

هزاران سال پیش در مصر باستان ، عروسک های سنگی ، گلی و چوبی با اندام متحرک و کلاه گیس و جغجغه های ساخته شده از صدف وجود داشت. در مقبره‌ها توپ‌هایی به‌عنوان اثاثیه قبر و همچنین مجسمه‌های سربازان و بردگان یافت شد.

در یونان باستان و روم باستان ، کودکان با عروسک های مومی و سفالی ، چوب، کمان و تیر و یو یو بازی می کردند. در بزرگسالی، مخصوصاً برای زنان، مرسوم بود که این اسباب‌بازی‌هایی را که در کودکی با آن‌ها بازی می‌کردند، به خدایان تقدیم می‌کردند.

با این حال، اینها لزوما برای دادن به کودکان ساخته نشده اند. عقیده بر این است که عروسک‌ها، زنگ‌ها و دست‌کوب‌هایی که در ویرانه‌های یونان و روم باستان یافت می‌شوند، در اصل در جادوها و جشنواره‌ها استفاده می‌شده‌اند.

این امر در مورد خود بازی صدق می کند، اما تصور می شود که اسباب بازی ها در جوامع باستانی یا ساده لوحانه در نتیجه از بین رفتن یا تغییر معنای ابزارهایی که توسط بزرگسالان برای مقاصدی استفاده می شود به کودکان داده می شده است.