میوه خشک سپیدگل که فرد هندی روزانه به جای غذا مصرف می کرد

  1. سعی کنید میوه خشک سپیدگل را در خانه درست کنید. هیچ چیز بهتر از غذاهای دست ساز نیست میوه های خشک را در حد اعتدال مصرف کنید، زیرا سرشار از کالری هستند.

سعی کنید از میوه های خشک به عنوان جایگزینی برای مکمل های غذایی استفاده کنید، زیرا آنها سالم و طبیعی هستند توجه از «مادام نت»: قبل از اعمال این دستور یا این روش درمانی با یک متخصص مشورت کنید.

فواید و مضرات میوه های خشک نظرات در مورد میوه خشک متفاوت است: برخی میوه خشک را بسیار مغذی و ترد سبک می دانند، در حالی که برخی دیگر آن را برای سلامتی مضر و بهتر از آب نبات می دانند. پس حقیقت این نظرات از نظر علمی چیست؟

میوه های خشک میوه هایی هستند که در اثر خشک شدن مقدار زیادی از ذخایر آبی خود را از دست می دهند که منجر به چروک شدن آنها می شود. کشمش و پس از آن خرما، آلو، انجیر و زردآلو از رایج ترین میوه های خشک هستند.

میوه

برخی از انواع میوه ها هستند که پس از خشک شدن با شکر پوشیده می شوند، مانند انبه، آناناس، موز و سیب.

میوه های خشک را می توان بیشتر از میوه های تازه نگهداری کرد و یک میان وعده کاربردی است که در همه جا قابل خوردن است. اما سوال اینجاست که آیا میوه های خشک سالم هستند یا خیر؟ میوه های خشک چه ویژگی هایی دارند؟

میوه های خشک سرشار از مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هستند که آنها را بسیار مغذی می کند، زیرا میزان مواد مغذی موجود در آنها دقیقاً برابر با مقدار میوه های تازه است.

بنابراین خوردن میوه های خشک به تامین نیاز روزانه بدن به ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند. به استثنای برخی موارد، خشک کردن میوه ها باعث کاهش ویتامین C در میوه ها می شود.