مایع ظرفشویی پریل صورتی که بی‌اختیاری ادرار را درمان می‌ کند

در سال 2019، به عنوان بخشی از یک مطالعه رول، مایع ظرفشویی پریل صورتی را برای 21 شاخص کیفیت و ایمنی مورد مطالعه قرار داد. اکثر محصولات در فدراسیون روسیه (37 مارک) تولید می شوند. علاوه بر این، مواد شوینده تولید شده در بلژیک، آلمان، چین، کره جنوبی و لهستان مورد آزمایش قرار گرفتند.

هزینه تولید از 12.59 تا 595 روبل متغیر بود. در هر واحد محصول (در مطالعه، هم کنسانتره ها و هم محصولات معمولی در بسته بندی های 450 گرمی تا 5 کیلوگرمی و از 450 میلی لیتری تا 1.1 لیتری ارائه شد).

طبق نتایج آزمایش‌های آزمایشگاهی، شوینده‌های ظرفشویی ده برند نه تنها الزامات استانداردهای کیفیت و ایمنی فعلی، بلکه الزامات استاندارد پیشرفته Rosquality را نیز برآورده می‌کنند: Amway، AOS، BioMio، BON SAI، Ecover Zero، Faberlic، Fairy. ، SARMA، SODASAN و SYNERGETIC.

با این حال، فقط محصولات داخلی می توانند برای نشان کیفیت روسیه درخواست دهند: AOS، BioMio، BON SAI، Faberlic، Fairy، SARMA و SYNERGETIC.

در سال 2020، کارشناسان Roskachestvo مواد شوینده هفت برند را بررسی کردند: Cinderella، Pemolux، AOS، Fairy، Frossh، Sorti و Synergetic. تمامی کالاها به استثنای فروش آلمانی ساخت روسیه هستند.

استاندارد سیستم کیفیت روسیه

استاندارد سیستم کیفیت روسیه الزامات بیشتری را برای کیفیت مواد شوینده ظرفشویی ایجاد کرده است. با توجه به این الزامات، قدرت شستشوی محصولات شوینده برای انواع سطوح باید حداقل 110 درصد باشد.

همچنین محلول پنج گرمی این شوینده (با غلظت یک گرم در لیتر آب) باید حداقل 22 ظرف را بشویید. سطح مورد نیاز بومی سازی محصول برای اعطای نشان کیفیت روسیه حداقل 50 درصد هزینه محصول است.

قدرت پاک کنندگی عمومی یکی از بزرگترین سوالات در مورد مواد شوینده این است که چگونه ظروف را تمیز می کند.

برای درک این موضوع، ما بشقاب های آلوده (به طور دقیق تر، بشقاب هایی با سطح صاف، شبیه بشقاب ها) با انواع مواد غذایی: روغن نباتی، تخم مرغ، چربی حیوانی و همچنین محصولات رنگی داریم. سپس لکه ها را به مدت یک ساعت رها کردند تا خشک شوند و سپس سعی کردند آن را بشویید.