فردی که با خوردن خشکبار عمده تهران توانست خودکشی کند

اگر دیابت دارید، خوردن مقدار زیادی مواد مغذی غنی از فیبر برای حمایت از سطح قند خون سالم مهم است. در خشکبار عمده تهران میوه هایی موجود است که دکتران استفاده از انها را در دوران بهبود بیماری دیابت توصیه می کنند.

در همین حال، غذاهایی که فیبر کمی دارند و قند افزوده بالایی دارند، از جمله انواع خاصی از میوه ها باید محدود شوند.

میوه های شیرین

میوه قندی نوعی میوه است که از خیساندن و حرارت دادن میوه در شربت شکر تهیه می شود و در نتیجه محصولی با طعم شیرین و ماندگاری طولانی به دست می آید.

میوه های نباتی نه تنها کالری بالایی دارند و فیبر کمی دارند، بلکه مقدار زیادی قند و کربوهیدرات را نیز در هر وعده مصرف می کنند. این ممکن است برای کسانی که دیابت دارند ایده آل نباشد.

یک وعده 3.5 اونس (100 گرم) میوه شیرین حاوی:

کالری: 322

پروتئین: 0.3 گرم

شکر: 81 گرم

چربی: 0 گرم

کربوهیدرات: 83 گرم

فیبر: 2 گرم

آب میوه

آب میوه مقدار غلیظی از کربوهیدرات و قند را بدون هیچ گونه فیبر موجود در میوه های تازه ارائه می کند. بسیاری از انواع نیز حاوی شکر اضافه شده هستند که می تواند بسیاری از مزایای سلامتی بالقوه ای را که نسخه های تازه ارائه می کنند را خنثی کند.

خشکبار

در یک بررسی در سال 2014 از چهار مطالعه، افزایش مصرف آب میوه های شیرین شده با شکر با خطر بالاتر دیابت نوع 2 مرتبط بود (منبع معتبر 16).

همچنین، مطالعه‌ای در سال 2018 روی 8492 زن نشان داد که نوشیدن آب میوه با افزایش سطح هموگلوبین A1C، نشانگری که برای اندازه‌گیری طولانی‌مدت کنترل قند خون استفاده می‌شود، مرتبط است.

یک وعده 8 اونس (240 میلی لیتر) آب پرتقال حاوی:

کالری: 110

پروتئین: 2 گرم

شکر: 23 گرم

چربی: 0 گرم

کربوهیدرات: 26 گرم

فیبر: 0 گرم

کنسرو میوه در شربت سنگین

در حالی که میوه های کنسرو شده می تواند راهی سریع و راحت برای قرار دادن چند وعده میوه در رژیم غذایی شما باشد، ممکن است بهترین انتخاب برای مبتلایان به دیابت نباشد.