شوینده لیپورکس دلیل اصلی جوانی پوست الناز شاکردوست

متأسفانه، هیچ گزینه یکسانی برای درمان آکنه وجود ندارد اما یک مکان خوب برای شروع، شستشوی مناسب صورت با شوینده ای مناسب مثل شوینده لیپورکس است.

انجمن صابون و مواد شوینده صورت خاطرنشان کرده است که تولید کنندگان شوینده لیپورکس در کاهش ضایعات بسته بندی و تشویق روش های دفع زباله های صوتی پیشرو بوده اند.

متأسفانه، هیچ گزینه یکسانی برای درمان آکنه وجود ندارد اما یک مکان خوب برای شروع، شستشوی مناسب صورت با شوینده ای مناسب مثل شوینده است.

تس آدامز، متخصص صورت و یکی از بنیانگذاران New York’s Take می گوید: پاک کننده ها ممکن است نسبت به سرم یا مرطوب کننده شما تماس کوتاه تری با صورت شما داشته باشند، اما به ویژه برای افراد مستعد آکنه بسیار مهم هستند زیرا به تعادل pH پوست کمک می کنند.

مراقبت از آبگرم در حالی که پوست شما باید کمی اسیدی باشد تا باکتری‌ها را از بین ببرد و رطوبت را وارد نکند، اما پوست مستعد آکنه بیش از حد اسیدی است که باعث التهاب می‌شود، بنابراین مهم است که آن را متعادل کنید.

پاک‌کننده‌ها همچنین آلاینده‌ها و باکتری‌هایی را که جذب می‌کنیم از بین می‌برند.

زندگی روزمره و، البته، پاک کردن آرایش ما – همه اینها می توانند منافذ را مسدود کنند و همچنین منجر به ایجاد جوش شوند.

من با 16 متخصص پوست و صورت صحبت کردم تا در مورد شوینده های صورت مخصوص آکنه که از کرمی گرفته تا فوم دار تا ژل را شامل می شود، بیاموزم و بایگانی Strategist را بررسی کردم تا توصیه های بررسی شده بیشتری پیدا کنم که به پوست شما احساس تمیزی و شادابی می دهد. برهنه شده یا بیش از حد تحریک شده است.

قبل از انتخاب یک پاک کننده، نوع پوست خود را مشخص کنید. علاوه بر این که مستعد آکنه است، پوست شما همچنین می تواند بسیار چرب، خشک یا حساس باشد، که بر روی پاک کننده ای که باید استفاده کنید تاثیر می گذارد.

کسانی که پوست حساسی دارند باید دوز پایینی از مواد فعال ضد آکنه را انتخاب کنند، در حالی که آنهایی که پوست بسیار چرب دارند ممکن است چیزی نسبتا قوی بخواهند و افرادی که پوست خشک دارند باید به دنبال مواد فعال آبرسان مانند هیالورونیک اسید باشند.