شلوار لی ذغالی زنانه عامل بالا رفتن قیمت بورس در آمریکا

شلوار لی ذغالی زنانه جالب ترین لباسی است که می توان در هر فصلی از آن استفاده کرد. آنها می توانند به همان اندازه متفاوت باشند که افراد متفاوت هستند. و دوخت این تنوع فرم هم سخته و هم جالب!

در مورد ما، شلوار در ناحیه زانو کمی باریک و کمی به سمت پایین باز می شود. فلش‌ها، جیب‌ها، کمربند نیم‌تنه‌ای و یک کاسه‌کوب وجود خواهد داشت که شاید جالب‌ترین مکان از نظر پردازش باشد.

توجه شما به دوخت دوشلوار دعوت می شود. مورد دوم عمدتاً مکان هایی را نشان می دهد که در آن رفتار کمی متفاوت اعمال شده است، عملیات WTO تکمیل شده است، زیرا شلوار دوم از پارچه در قفس ساخته شده است. این بدان معناست که همه چیز در مورد تراز کردن قفس و نحوه ایجاد اشکال مناسب با اتو با در نظر گرفتن آن است.

در این دوره، فرصتی برای خرید MK برای یک چشمک دستی با تخفیف، به جای 850 روبل، 450 روبل وجود دارد.

درست کردن یک مدل شلوار خوب مهم است، اما برای اینکه شلوار کاملاً مناسب باشد کافی نیست. هم برای شلوارهای مردانه و هم زنانه، امکانات زیادی در پردازش کمربند، جیب، زیپ و … وجود دارد. توانایی انجام صحیح این عملیات در کنار الگوی خوب، رمز موفقیت است.

شلوار

علاوه بر این، لازم است بتوان بخش هایی از پارچه شلوار را با حرارت مرطوب انجام داد تا مکان های خاصی را سفت کرد، برعکس، برخی دیگر را کمی کشش (کشش) و غیره انجام داد.
تمام این عملیات تکنولوژیکی باید قبل از دوختن شلوار با دستان خود شناخته شده و بتوانید انجام دهید.

ویژگی های دوخت شلوار زنانه
ویژگی های تکنولوژی خیاطی شلوار
شلوارها به خصوص زنانه مدل ها و مدل های بسیار متنوعی دارند. بسته به جهت مد، شلوار می تواند صاف، گشاد و مخروطی باشد. لبه بالایی شلوار را می توان با یک کمربند برش دوخته شده و یک تکه یا بدون کمربند، از جمله با یک باند الاستیک، پردازش کرد.

بست شلوار می تواند با حلقه و دکمه یا روی رعد و برق باشد.
سجاف پایین شلوار با سرآستین های دوتایی، تک یا یک و نیم ساخته شده یا بدون سرآستین فرآوری شده است.

فرآوری شلوار زنانه با چسباندن اکستنشن یا یوک (در صورت وجود) به قسمت‌های پشت و جلوی شلوار آغاز می‌شود. سپس دارت ها را به سمت درز کناری آسیاب و اتو کنید.