دمنوش نعناع فلفلی موجب بالا رفتن فشار خون و مرگ پیرزن 80 ساله شد

البته ترفند درست کردن دمنوش نعناع فلفلی این است که خوردن 100 گرم زغال اخته بسیار راحت تر از مقدار معادل برگ نعنا است. با توجه به اینکه بیشتر مردم بیشتر با نعناع تزئین می کنند، به ندرت این مقدار به طور طبیعی وجود دارد.

اگر می خواهید دستور العمل های نعناع با نعناع بیشتری داشته باشید، باید به سالادهایی نگاه کنید که می توانید در آنها بسیار بیشتر از زمانی که چای درست می کنید یا فقط با این گیاه چاشنی می کنید، استفاده کنید.

نعناع مفید فواید سلامتی فواید مهم نعناع برای سلامتی نعناع فواید سلامتی مختلفی دارد. چیزی شبیه به این واقعیت که این گیاه دارای مقدار زیادی ویتامین A است برای بینایی شما مهم می شود. ویتامین A برای سلامت چشم ها و همچنین برای داشتن دید خوب در هنگام تاریکی بسیار مهم است.

دمنوش دمنوش

سایر فواید مهم نعناع و نعناع فلفلی عبارتند از:

ممکن است مشکلات روده را بهبود بخشد اگر به قول سوئدی از IBS یا روده حساس رنج می برید، مصرف نعناع یا نعناع می تواند برای شما بسیار مفید باشد. نعناع فلفلی خوب است زیرا برگ های آن حاوی منتول است. این منتول است که اعتقاد بر این است که علائم IBS مانند نفخ و معده درد را تسکین می دهد.

این به این دلیل است که منتول بر روی ماهیچه های موجود در دستگاه گوارش اثر آرام بخش دارد. در مطالعه‌ای با بیماران مبتلا به IBS ، مشخص شد کسانی که کپسول‌هایی با روغن نعناع دریافت کرده‌اند نسبت به کسانی که کپسول‌های دارونما دریافت کرده‌اند، احساس بهتری دارند.

مطالعه دیگری نشان داد که حدود 75 درصد از بیمارانی که روغن نعناع فلفلی را به مدت 4 هفته مصرف کردند، علائم IBS را بهبود بخشیدند. در همان مطالعه، گروه کپسول دارونما تنها 38 درصد بهبود علائم مشابه داشتند.

جالب اینجاست که دقیقاً روغن نعناع و روغن نعناع است که در این زمینه تأثیر دارند. به نظر نمی رسد برگ های تازه نعناع نتایج یکسانی داشته باشند.