دستگیری قاچاقچیان لباس مجلسی یوسف الجسمی توسط پلیس هندوستان

لباس مجلسی یوسف الجسمی غلاف یک لباس غلاف فرم است، دارای برش مستقیم است و در قسمت کمر بسته شده است، بدون درز قابل مشاهده است. روی زانو یا درست بالای آن قرار می گیرد و برای یک رویداد تجاری یا یک شب بیرون رفتن ایده آل است.

این مدل لباس برای کسانی که می‌خواهند منحنی‌های زیبای خود را در کانون توجه قرار دهند، بسیار مناسب است، زیرا آن‌هایی را که ظاهر ساعت شنی دارند، تملق می‌دهد.

لباس پپلوم برای کسانی که عاشق استایل بازیگوش هستند، لباس پپلوم عالی است. جزئیات می تواند زیر کمر، زیر سینه، در باسن، یا اطراف گردن یا شانه ها باشد. شکل ظاهری مناسب و شعله ور شکل peplum ریشه از دوران باستان یونان دارد.

برای ظاهری یک روز تا شب، می‌توانید کفش‌های تخت را با یک جفت کفش پاشنه‌دار عوض کنید و به اندامتان قد بیافزایید، پاهایتان فوق‌العاده بلند و کمرتان دراز و کوچک به نظر برسد.

لباس ژاکت با یک لباس ژاکت آن را غیررسمی نگه دارید! این لباس بافتنی است، می‌تواند خوش فرم یا گشاد باشد و دارای قدهای متفاوت است. برای همه تیپ‌های بدنی مناسب است زیرا شبح‌های بسیار متفاوتی وجود دارد.

 

می‌توانید آن را با چکمه‌های بلند رانتان ست کنید تا سنجاق‌هایتان را گرم نگه دارید، یا یک کفش ورزشی برای ظاهری تازه و غیررسمی اضافه کنید!

لباس مدادی اگر به جایی می‌روید و می‌خواهید کسی را تحت تأثیر قرار دهید، لباس مدادی برای شما مناسب است! نام مدادی شکل، مداد لباسی معمولاً از ناحیه کمر، با لبه‌ای که به زیر زانو می‌خورد و هیچ گونه زواید یا زانویی ندارد، می‌خورد.

این سیلوئت برای یک لباس مشکی کوچک یا برای یک شب ملاقات عالی است. می‌توانید با انتخاب یقه‌های شیب‌دار، اوضاع را کمی تغییر دهید یا آن را با یقه‌ی یقه‌دار شاداب و جذاب نگه دارید.

لباس پیراهن با یک پیراهن آن را خنک و غیر رسمی نگه دارید. این لباس که به عنوان یک لباس گشاد تعریف می شود، دارای یقه پیراهن و جلوی دکمه دار است.

این استایل در طول های مختلف وجود دارد و گاهی اوقات دارای نوک کمر است. نقطه کانونی یک لباس پیراهن، جلوی یقه و دکمه پایین است.