درمان آرتروز گردن با انگشتر نقره در طی زمان یک هفته!

این تحقیق که توسط دانشگاهیان در دانشکده حرفه های بهداشت و علوم توانبخشی دانشگاه و دانشکده علوم الکترونیک و کامپیوتر در ارتباط با کاردرمانی در بیمارستان رویال همپشایر شهرستان وینچستر انجام شد، نشان داد که آتل های انگشتر نقره مردانه مشهد در کنترل اکستنشن موثر هستند.

تغییر شکل مفاصل انگشتان، که در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید شایع است.

انگشتر نقره فیروزه مردانه نیز حلقه‌های ظریفی هستند که جایگزین حلقه‌های حجیم پلاستیکی شده‌اند و برای بازگرداندن ثبات به مفاصل پوشیده می‌شوند.

آنها بسیار بهتر از پلاستیک ها به نظر می رسند و همچنین قوی تر و بادوام تر هستند.

مقاله تحلیل حرکت سه بعدی اسپلینت های حلقه نقره ای در آرتریت روماتوئید که مدال نقره کمپین تحقیقاتی آرتریت را در نشست سالانه انجمن روماتولوژی بریتانیا دریافت کرد،  انگشتر نقره زنانه به دلیل رویکرد بین رشته ای خود مورد تقدیر قرار گرفت.

کار تحقیقاتی توسط کمک مالی اعطا شده توسط تحقیقات پزشکی Wessex تامین شد، تیم تحقیقاتی متشکل از دکتر شریل متکالف، مهندس دانشکده الکترونیک و علوم کامپیوتر دانشگاه ساوتهمپتون بود.

کارولین اسپیکا در حال تحصیل برای کارشناسی ارشد خود در دانشگاه، و دکتر جو آدامز، سرپرست حرفه ای کاردرمانی در دانشگاه، و کاردرمانگر بالینی از بیمارستان رویال همپشایر.

آتل های حلقه نقره ای و انگشتر نقره  علائم آرتریت را کاهش می دهد حلقه هایی برای کاهش آرتروز تایید شده است.

به گفته محققان، این تیم به طور موثر با هم کار کرده است تا اطمینان حاصل شود که پروژه وظایف خود را برای انجام تحقیقات علمی نوآورانه انجام داده است که مستقیماً در مورد مسائل و نگرانی‌های واقعی که زندگی روزمره بیماران را تحت تأثیر قرار می‌دهند، اعمال می‌شود، این پروژه یک نمونه عالی از تحقیقات آکادمیک کاربردی بالینی بوده است.

دکتر متکالف گفت: “این جایزه نشان می دهد که وقتی افراد در رشته های مختلف کار می کنند چه کاری می توان انجام داد، این آتل‌های نقره‌ای حلقه‌ ای برای مدتی در نقاط مختلف جهان به صورت تجاری در دسترس بوده‌اند.

مردان و زنان آن‌ها را می‌پوشند و نسبت به جایگزین‌های پلاستیکی موجود در حال حاضر بسیار زیباتر به نظر می‌رسند که به این معنی است که افراد تمایل بیشتری به پوشیدن آن‌ها دارند.

یک کاردرمانگر در شهرستان رویال همپشایر همپشایر افزود: “در واقع من در این هفته دو بیمار را دیدم که واقعاً از این آتل‌ها قدردانی می‌کنند، یکی از آنها سه بار دیگر را برای انگشت کوچک و هر دو انگشت شست خود سفارش می‌دهد پس از هفت آتل نقره برای حداقل پنج سال برای او، متأسفانه، بیمار دیگر نمی تواند زیرا پوست او بسیار ظریف است، اما هر دو می توانند آن را ببینند.

  • منابع: 
    1. Rings to alleviate arthritis validated
  • تبلیغات: 
  1. میوه زیتون از نظر گیاه شناسی به عنوان دروپه، مشابه هلو یا آلو
  2. فواید شگفت انگیز و باورنکردنی سیب که نمی دانستید
  3. فواید خوردن غذاهایی که به ما احساس سبکی می‌دهد!
  4. در آبکاری، طلا معمولاً از محلول کلرید یا سیانید رسوب می‌کند