خون درون کارتریج رنگی hp چاپ گر توسط پلیس آمریکا فاش شد

fvhd v,ak ;vnk کارتریج رنگی hp قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید، منتظر بمانید تا چراغ کارتریج چاپ چشمک نزند و صداهای چرخش متوقف شوند. فشار دادن دکمه کارتریج چاپ دکمه کارتریج چاپ را فشار دهید.
درب دسترسی کارتریج چاپ را باز کنید.
باز کردن درب دسترسی کارتریج چاپ درب دسترسی کارتریج چاپ را باز کنید. دسته کارتریج چاپ را بگیرید و سپس آن را مستقیماً بیرون بکشید تا خارج شود. کارتریج چاپ قدیمی را کنار بگذارید.

برداشتن کارتریج چاپ قدیمی یک کارتریج چاپ را بردارید. کارتریج چاپ جدید را از بسته بندی آن خارج کنید. خارج کردن کارتریج چاپ از بسته بندی آن کارتریج چاپ را از بسته بندی خود خارج کنید.

کارتریج چاپ استفاده شده را در کیسه و سپس جعبه را برای بازیافت قرار دهید. بازیافت کارتریج چاپ قدیمی کارتریج چاپ قدیمی را بازیافت کنید.
دو سر کارتریج چاپ جدید را بگیرید و آن را به آرامی تکان دهید تا تونر به طور مساوی در بین کارتریج توزیع شود. برای جلوگیری از آسیب رساندن به کارتریج چاپ، آن را از انتهای آن بگیرید. غلتک های روی کارتریج چاپ را لمس نکنید.

کارتریج کارتریج
هم زدن ملایم کارتریج چاپ کارتریج چاپ را به آرامی تکان دهید. نوار محافظ را از کارتریج چاپ جدید جدا کنید. زبانه را در جعبه کارتریج قرار دهید تا بازیافت شود.
برداشتن و بازیافت نوار محافظ نوار محافظ را بردارید و بازیافت کنید. پوشش محافظ کارتریج چاپ جدید را بردارید. حذف محافظ  محافظ را بردارید. کارتریج جوهر را از دسته مرکزی آن بگیرید و سپس آن را در شکاف خالی مناسب قرار دهید.
قرار دادن کارتریج در شکاف صحیح کارتریج را در شکاف مناسب قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که برچسب رنگ روی کارتریج چاپ با برچسب رنگی در شکاف چرخ فلک مطابقت دارد.

درب دسترسی کارتریج چاپ را ببندید. وقتی درب دسترسی کارتریج را می بندید، چراغ های کارتریج چاپ، آماده و توجه چشمک می زند. محصول ممکن است تا سه دقیقه طول بکشد تا کالیبراسیون کامل شود.

بستن درب دسترسی کارتریج چاپ درب دسترسی کارتریج چاپ را ببندید. این مراحل را برای هر کارتریجی که می خواهید تعویض کنید تکرار کنید. مطمئن شوید که هر کارتریج چاپ را در شکاف صحیح خود روی چرخ فلک قرار دهید.