جک دو ستون امروز به عنوان پایه های چادر جان جنگل نوردان را نجات داد

جک دو ستون امروز ماشین یک وسیله مکانیکی است که برای بلند کردن آسان خودروهای بارهای سنگین، دسترسی آسان به بخش‌های زیر خودرو یا به سادگی تعویض چرخ استفاده می‌شود.

مهم ترین واقعیت جک این است که با تغییر نیروی چرخشی به خطی، مزیت مکانیکی به کاربر می دهد و به کاربر اجازه می دهد سازه های سنگین را بلند کند که بدون این ابزار غیر ممکن است.

انواع مختلفی از ساختارهای جک خودرو وجود دارد، برخی شامل داشتن یک قطعه رزوه‌دار است که تغییرات ارتفاع را امکان‌پذیر می‌کند، برخی دیگر «اتوماتیک‌تر» هستند زیرا از یک سیستم هیدرولیک یا پنوماتیک استفاده می‌کنند که سیال و هوای تحت فشار را برای بالا آمدن و نیرو دادن قطعات پمپ می‌کند.

ساختار مورد استفاده؛ برخی از سازه ها به نیروی مکانیکی بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارندجک ماشین قیچی جک ماشین قیچی نوعی وسیله است که به بلند کردن وسیله نقلیه از زمین کمک می کند.

جک قیچی نامیده می شود زیرا ساختار شامل اجزای فلزی مورب است که به همان روش یک جفت قیچی منبسط و منقبض می شوند.

جکجک

با بلند کردن بارها به صورت عمودی کار می کند و فشار را بر روی تکیه گاه های پایین سازه اعمال می کند. هنگام بسته شدن، شکل الماسی بسیار فشرده ای دارد و عملکرد جک نیز می تواند موتوری باشد.

جک قیچی قادر است نیروهای زیادی را بالا ببرد زیرا حرکت چرخشی را به خطی تبدیل می کند. این به دلیل قطعه رزوه دار است. این جزء در جایی قرار دارد که دو تکیه گاه پایین به دو تکیه گاه بالایی متصل شده اند، زیرا این جزء در جهت چرخش در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت، دو نقطه تلاقی تکیه گاه ها را مجبور به حرکت در یک صفحه افقی می کند.

باعث جذب یا گسترش آنها می شود. این عملیات کل ساختار جک را بسته به اینکه جزء تهدید شده به چه سمتی بچرخد، به سمت بالاتر یا پایین تر قرار می دهد.

این قطعه به راحتی چرخانده می شود زیرا اپراتور می تواند یک دسته بلند را به آن بچسباند که امکان حرکت چرخشی آسان تر را فراهم می کند.

از آنجایی که رزوه بسیار ظریف است، چرخه های چرخشی زیادی طول می کشد تا ارتفاع مناسب وسیله نقلیه به دست آید، اما هرچه رزوه ضخیم تر باشد، نیروی ورودی بیشتری برای عملکرد آن مورد نیاز است.