جامدادی رومیزی فانتزی باعث حسادت و خراب شدن میانه دو جاری شد

جامدادی رومیزی فانتزی یک گزینه خوب برای کسانی که دوست دارند آپشن داشته باشند، این کیف EASTHILL می تواند تا 50 خودکار یا 90 مداد را با توجه به این برند در خود جای دهد.

علاوه بر این، دارای یک جیب مشبک زیپ‌دار است که می‌توانید اقلام کوچک مانند نوار و پاک کن را در آن قرار دهید و کیف برزنتی به اندازه‌ای بزرگ است که بیشتر قیچی‌ها، خط‌کش‌ها و ماشین‌حساب‌های اصلی را در خود جای دهد.

این در 9 رنگ عرضه می شود و دارای امتیاز متوسط 4.7 ستاره از نزدیک به 17000 بررسی در آمازون است.

کیف مداد منگنه
اگر به دنبال صرفه جویی در فضای کیف خود هستید، روی یک جا مدادی که داخل کلاسور شما قرار می گیرد، سرمایه گذاری کنید.

این یکی از Staples با سه سوراخ فلزی برای قرار گرفتن در اکثر کلاسورها سوراخ شده است و دارای یک جیب بزرگتر برای مداد و خودکار و یک جیب توری کوچکتر برای دسترسی سریع به پاک کن ها، هایلایترها و موارد دیگر است.

جامدادیجامدادی

کیسه مداد دارای امتیاز متوسط 4.5 ستاره از بیش از 150 بررسی در Staples است.

جا مدادی ایستاده ANGOOBABY

این محفظه مداد حباب‌دار به شکل چای دارای دو دسته کوچک است که می‌توانید از آن‌ها برای بالا و پایین بردن قسمت بالای کیف استفاده کنید و به راحتی به خودکار، هایلایتر و پاک کن‌های خود دسترسی داشته باشید.

به گونه ای طراحی شده است که به تنهایی بایستد، بنابراین وقتی برای کلاس می نشینید، می توانید آن را روی میز خود درست مانند خانه نگه دارید. میانگین امتیاز 4.7 ستاره از بیش از 200 بررسی در آمازون است.

پرونده تسویه حساب هرشل

این مداد قلمی شیک هرشل که به یک دسته حمل برای سهولت حمل و نقل مجهز شده است، گزینه خوبی برای دانشجویان و متخصصانی است که به دفتر باز می گردند.

نه تنها در 25 رنگ عرضه می شود، بلکه هرشل در صورت ایجاد یک بسته با کوله پشتی جوانان Heritage و جعبه ناهار مسابقه پاپ، تخفیف نیز ارائه می دهد. The Settlement Case دارای میانگین امتیاز 4.7 ستاره از بیش از 100 بررسی در هرشل است.