بذر گوجه متین گلسار به عنوان مکمل غذایی مسی در منوی روزانه اش اضافه شد

گوجه‌فرنگی‌های نامشخص، که بیشتر به عنوان واریته‌های انگور شناخته می‌شوند، بزرگترین انواع بذر گوجه متین گلسار نیمه‌فصل تا اواخر فصل را در تمام تابستان و تا اولین یخبندان تولید می‌کنند.

از آنجایی که گیاهان نامشخص رشد برگ بیشتری را تجربه می کنند، تولید آنها به طور یکنواخت در طول فصل پخش می شود. گوجه فرنگی های نامشخص نیاز به چنگ زدن دارند. آنها برای باغبان های بزرگ ایده آل هستند. بیشتر گوجه فرنگی ها و گوجه فرنگی های گیلاسی نامشخص هستند.

گوجه فرنگی فقط قرمز نیست! در اینجا میراث خوش طعم «زبرا سبز»، یک گیاه نامشخص پرمحصول است.

گوجه فرنگی ها دارای طیف گسترده ای از طعم ها و همچنین رنگ ها و اندازه ها هستند، از اندازه های انگور کوچک گرفته تا بیفتک های غول پیکر. انتخاب همچنین به نحوه استفاده از این میوه همه کاره در آشپزخانه بستگی دارد.

به عنوان مثال، گوجه‌فرنگی روما معمولاً به‌صورت تازه و بدون دست مصرف نمی‌شود، اما برای سس‌ها و سس گوجه فرنگی مناسب است.

همچنین گوجه فرنگی می تواند در برابر آفات و بیماری ها حساس باشد . برای جلوگیری از مشکلات، تا حد امکان ارقام مقاوم به بیماری را انتخاب کنید.

بذر

ارقام زودرس (کمتر از 70 روز تا برداشت) ارقام زودرس مانند Early Girl ممکن است کمی طعم کمتری داشته باشند اما 2 تا 3 هفته زودتر از ارقام اواخر فصل میانی میوه می دهند.

“آبشار اولیه”: گیاه دنباله دار نامشخص، میوه در خوشه. مقاوم به بیماری

‘Early Girl’ : نامشخص; میوه های گوشتی؛ تا تابستان تولید می کند واریته های میان فصل (70 تا 80 روز تا برداشت)

‘فلورامریکا’: معین; مقاوم به بیماری؛ گوشت سفت، قرمز تیره، گیاه قوی

“فانتستیک”: نامشخص. مقاوم در برابر بیماری و ترک؛ طعم غنی گوشتی، بازدهی سنگین واریته های اواخر فصل (80 روز یا بیشتر تا برداشت)

خمیر آمیش: نامشخص; ارثیه؛ گوجه فرنگی بزرگ آلو، میوه بلوط شکل؛ آبدار، عالی برای سس

‘Brandywine’: نامشخص; ارثیه؛ استیک گوشت گاو با ترکیب کامل اسید و شیرین، انواع زیادی در دسترس است ‘

گوجه فرنگی, Roma VF ‘: معین; گوجه فرنگی فشرده؛ مقاوم در برابر پژمردگی فضای داخلی گوشتی و تعداد کمی دانه؛ پر بازده؛ برای رب و کنسرو خوب است.