اوباما واردات قابلمه سرامیکی بوش المان را ممنوع اعلام کرد

قابلمه سرامیکی بوش المان یا ظروف سرامیکی که از سرامیک ساخته شده اند به دلیل رنگ های متمایز و شکل فوق العاده ای که دارند.

اخیراً با تقاضای زیادی از سوی خانم های خانه دار و رستوران ها به ویژه عروس خانم ها مواجه شده اند، زیرا بسته به اندازه های مختلف، فضاهای وسیعی را در کابینت آشپزخانه اشغال می کنند.

ظروف سرامیکی به دلیل کیفیت بالا اخیراً در منازل افزایش یافته است، اما انواع قابلمه های سرامیکی با تعدد مواد اولیه تولید شده با قابلمه سرامیکی و شناخت مناسب و بهترین نوع ظروف پخت و پز در منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

ظروف سرامیکی برای اولین بار چگونه استفاده می شوند؟

هنگام خرید ظروف سرامیکی، خانم نباید مستقیماً آنها را روی آتش بگذارد، بلکه باید آنها را با برس نرم بشویید و از استفاده از مخلوط های تمیز کننده معمولی خودداری کند تا لایه سرامیکی خراشیده نشود که منجر به آسیب های زیادی برای سلامتی می شود.

سپس با حوله نخی کاملاً خشک می شود و از شستن آن با ماشین ظرفشویی خودداری کنید و هنگام قرار دادن روی آتش بهتر است چند قطره روغن در قابلمه بریزید تا غذا به آن نچسبد. و تا زمانی که ممکن است براق می ماند و زنده می ماند.

قابلمه

گلدان های سرامیکی از نوع خاصی از شیشه ساخته می شوند که باعث مقاومت در برابر حرارت بالا می شود و سپس به یک ماده کریستالی نرم تبدیل می شود که آن را از سایر انواع گلدان های سرامیکی متمایزتر می کند که باعث می شود دارای مزایا و خواصی باشد که عبارتند از:

در معرض فشار و حرارت ناشی از پخت و پز است.اما بسیاری از افراد به این موضوع توجهی نکردند.این قابلمه ها و ظروف سرامیکی چه فواید یا مضراتی دارند.

هنگام انتخاب تابه های گریل و سینی های پخت مسطح، آنها باید از مواد مقاوم در برابر زنگ زدگی یا خوردگی ساخته شوند تا علاوه بر حفظ و توزیع یکنواخت گرما، هیچ گونه رسوبی در غذا باقی نگذارند.

حتماً گلدان هایی را انتخاب کنید که از مواد سازگار با محیط زیست مانند سرامیک ساخته شده اند، زیرا از مواد طبیعی مانند ماسه و شیشه ساخته شده اند.

انتخاب ظروف مسی و آهنی مفید است زیرا گرما را به خوبی از خود عبور می دهد و حاوی مس و آهن است که ارزش غذایی دارد و برای مبتلایان به کم خونی مفید است