انبار شیلنگ ماشین لباسشویی که محل زندگی سمورها می باشد

نحوه قرار دادن شیلنگ ماشین لباسشویی روی دیوار ماشین لباسشویی بدون آبکش وجود ندارد، باید آماده باشد. لوله تخلیه دیواری مطمئناً پرکاربردترین شرایط برای تخلیه آب از ماشین لباسشویی است.

این آماده سازی باقی مانده از لوله کش است که علاوه بر آماده کردن اتصال ماشین لباسشویی، تخلیه را آماده کرده است که با منطبق کردن آن در حالتی که آن را پشت ماشین لباسشویی قرار می دهد، به طوری که بدون نشان دادن آن را بپوشاند، درست می شود.

آی تی. یادآوری می کنیم که اتصالات ماشین لباسشویی (بارگیری و تخلیه ماشین لباسشویی) باید ارتفاع دقیقی داشته باشند.

برای تخلیه، از 65 تا 100 سانتی متر، در حالی که بار می تواند حتی بیشتر باشد، اما نباید از حداکثر طول خود لوله فراتر رود. در هر صورت، ایده آل این است که آن را در نقطه ای داشته باشیم که کمتر دیده شود.

اگر بتوانیم به راحتی به پشت ماشین لباسشویی دسترسی داشته باشیم، که همچنین می تواند موقعیت ایده آلی برای پنهان کردن آن و داشتن یک نمای کلی هماهنگ باشد.

شیلنگ

شیلنگ تخلیه در مسیری که در پاراگراف قبل توضیح داده شد به پیپت ماشین لباسشویی متصل می شود که به لوله دیواری پیچ می شود.
نحوه قرار دادن شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی در لوله

این یک محلول بافر استزمانی انجام می شود که آماده سازی تخلیه ماشین لباسشویی رها نشده باشد و از آنجایی که امکان خروج از ماشین لباسشویی بدون تخلیه وجود ندارد، از این روش استفاده می شود.

این یک لوله صلب است که به یک لوله تخلیه سیستم متصل می شود. لوله باید حالت عمودی به خود بگیرد و به وضوح در خارج از دیوار باقی بماند.

اگر بتوان لوله را در مجاورت قرار داد، قاعده ای که در موقعیت اول توضیح دادیم اعمال می شود. با این حال، ممکن است امکان نزدیکی آن را نداشته باشیم، بنابراین ممکن است برای رسیدن به نقطه تخلیه، نیاز به استفاده از شلنگ آب ماشین لباسشویی طولانی باشد.

در این حالت، شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی می تواند تا زمانی که ما بخواهیم برسد، اما مراقب باشیم که فوراً سهمی صعودی را به خود بگیرد.