استفاده از چهارپایه پلاستیکی سه پله سبب افزایش قد در نوجوانان می شود

چهارپایه پلاستیکی سه پله پله مینی Polder در حالی که چهارپایه تاشو باریک Polder Chrome یک بالابر عمودی خوب در ارتفاع 17 اینچی ارائه می‌دهد و پله‌های آن فضای کافی را برای پای شما فراهم می‌کند، ما دو مشکل مهم را پیدا کردیم. اول اینکه وقتی روی آن قدم می گذارید کمی لغزش پیدا می کند.

ضامن رها کننده که آن را به حالت تا شده برمی گرداند، ممکن است کمی مشکل باشد. دست زدن به آن برای مدت کوتاهی در طول این آزمایش وحشتناک نبود، اما مطمئناً می‌توانم ببینم که با گذشت زمان آزاردهنده‌تر می‌شود.

چهارپایه یا نردبان؟ انتخاب ابزار مناسب برای کار
چهارپایه پله چیست؟
چهارپایه یک چهارپایه تاشو با یک یا دو پله است که در زیر صندلی پنهان شده است. همچنین می توان به ساخت ساده، یک پله یا دو مرحله ای چوبی، پلاستیکی، فولادی یا آلومینیومی اشاره کرد که به شما کمک می کند به بالاترین سطح برسید.

چهارپایه یک نردبان قابل حمل تاشو و خود نگهدار است که ممکن است به صورت فشرده ذخیره شود. هنگامی که برای دسترسی یا اجرای ایمن وظایف بالای سر نیاز به ارتفاع اضافی است، اما نه یک نردبان با اندازه کامل، چهارپایه های پله مفید و کارآمد هستند.

این ابزار معمولاً به شما امکان می‌دهد به ارتفاعات نزدیک‌تر شوید، اما به شما اجازه نمی‌دهد خیلی فراتر از دسترسی طبیعی خود بروید.

پله پله چیست؟
نردبان پله ای یک نردبان A شکل است که قابلیت بالا رفتن از سه تا شش پله را دارد. نردبان های پله ای ابزارهای مفیدی برای کار در ارتفاع هستند زیرا به شما امکان می دهند به طور طبیعی به مناطق دور از دسترس خود برسید. اکثر پله های پله از فایبرگلاس یا آلومینیوم ساخته شده اند.

این با نردبان پلت فرم متفاوت است جایی که تفاوت این است که یک پلت فرم واقعی روی نردبان پلت فرم وجود دارد.