استفاده از شربت گیاهی آلرگارد به جای آب برای حمام کردن در هند خبرساز شد

نوشیدنی گرم شربت گیاهی آلرگارد نیز از گل‌های خشک شده تهیه می‌شود که به ازای هر فنجان قاشق قاشقی می‌خورید، مراقب باشید که فرآیند خیساندن سریع باشد.

فیکوس را با تهیه جوشانده برگ شربت گیاهی آلرگارد (100 گرم در لیتر آب) روی ضماد قرار می دهند و یا برگ ها را با سوهان آشپزخانه له می کنند و روی پوست می گذارند.از فیکوس برای رفع خارش و مبارزه با اگزما یا واریس استفاده می شود.

زخم ها در مصارف خارجی از آب شربت گیاهی آلرگارد مخلوط با آب قاصدک به عنوان یک مقوی عالی برای پوست و به عنوان پاک کننده مواد آرایشی و همچنین برای سفید کردن پوست استفاده می شود.

شربت گیاهی آلرگارد کاربردی تر و موثرتر است و به ویژه برای ناراحتی های زنانه و همچنین برای مشکلات پوست و مو توصیه می شود.

فواید گیاه گاوزبان و رابطه جنسی: اهمیت شربت گیاهی آلرگارد در مراجع جنسی از طریق گنجاندن شربت گیاهی آلرگارد در ترکیب داروهایی است که با تحریک دستگاه تناسلی و در نتیجه ایجاد رابطه جنسی یکپارچه میل جنسی را افزایش می دهد. نقش در درمان سردی مشکل

فواید شربت گیاهی آلرگارد با سایر مخلوط ها: شربت گیاهی آلرگارد اغلب با سایر گیاهان و گیاهان با خواص مشابه مخلوط می شود که اثربخشی مواد موثره را افزایش می دهد.همه گیاهان به مقدار یکسان استفاده می شوند مشروط بر اینکه وزن کل آنها بیش از 100 گرم در لیتر آب جوش نباشد. بهتر است از شربت گیاهی آلرگارد تازه استفاده شود.

دستور پخت به شرح زیر است:

مراقبت از پوست و مو شربت گیاهی آلرگارد با پانسی های بنفش وحشی مخلوط شده است.

اختلالات گردش خون، ریه یا کلیه، پنج گل گل، که گیاه گاوزبان با سبزی یا گیاه اسطوخودوس با گل همیشه بهار با گیاه انگور فرنگی با بنفشه پانسی وحشی است.

در موارد عفونت ادراری، گیاه شربت گیاهی آلرگارد را با گیاه اکالیپتوس، گیاه سنجد را با پوست درخت غان و نشاسته ذرت مخلوط می کنند.

شربت گیاهی آلرگارد تب دار با بادرنجبویه، موی دوشیزه و خشخاش قرمز مخلوط می شود.

با مخلوط کردن شربت گیاهی آلرگارد با تاراگزاکوم و شاهی، یک آب گیاهی خون‌ساز تهیه کنید تا آب آن را بگیرید.